Topic-icon vorrei trovare una modem per gli sms mi date qualche marca

• arlo
  • arlo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • www.dns-lab.it
More
26 Aug 2016 11:58 #80844

ti rispondo io perchè ho due portech proprio mv370 (con un centralino asterisk) in ufficio e li vorrei tirare giù dalle scale...
quelli ricevono si gli sms, e li inviano, ma li puoi usare solo nella loro interfaccia web. Niente esce e niente entra che non passi dalla sua interfaccia.
per quanto riguarda MB e leggere gli sms all'interno del software deve essere collegata sulla stessa macchina altrimenti la porta di comunicazione non può essere aperta

Matteo Arlotti - www.dns-lab.it
IT Manager and Web Developer
Siti Web | Progetti Multimediali | Gestione server | Streaming
The following user(s) said Thank You: ClaudioRouge

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• ClaudioRouge
  • ClaudioRouge's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member
  • www.radiopuntozero.net
More
26 Aug 2016 12:10 #80845

Ciao Arlo,
grazie per l'info.

Claudio

More
26 Aug 2016 18:06 #80849

Se può essere di aiuto la mia scelta...
Un problema di copertura simile, pessima lato macchine mentre onair perfetta. Recuperato un portatile prima (w10) poi un vecchio pc (W7) e investito in un "moto E", installato whatsapp (web per il pc), telegram (desktop per il pc), Airdroid (web per il pc) profilo silenzioso e il tutto condito in wifi...

La scocciatura è che ti metti on air un monitor, una tastiera e un mouse senza fili... ma ci siamo tolti il problema di ricezione e con il telefono e airdroid si scattano foto da condividere direttamente da pc.

Saluti, Paolo

Last edit: 26 Aug 2016 18:06 by Paolo F..

Time to create page: 0.082 seconds

MB STUDIO HOME / LITE / PRO

MB STUDIO PRO / LITE MB STUDIO is a radio automation software that will allow you to create and manage your own radio station playing all your media files: jingles, commercials, news, songs, Files from internet, live streams, live inputs from your sound card, satellite feeds. Automatically download news and shows from Internet. Multiple overlapping files and/or live sources (mic, line, aux). Voice tracking. Integrated CD Ripper. Integrated jukebox to play songs requested via sms / email messages. Display current playlist on your web site.

MB RECASTER PRO

video reel32MB RECASTER features an audio recorder with scheduler, a webcast module to send streams to any Shoutcast, Icecast or Windows Media server, AutoDJ function to play randomly your own audio files from up to 4 folders, a stream receiver allowing to record or recast to your server (transcoder), an audio converter from/to any format.

MB LIVE

MB LIVEMB LIVE is a software that stream a live audio feed from any place to an MB STUDIO PRO automation in the main radio studio. MB LIVE make use of a TCPIP connection and is fully configurable with 2 different audio codecs: MP3 and OPUS. This program is free for MB STUDIO PRO users