RADIO DIGITALE

  • John
  • Topic Author
19 Jul 2011 08:56 #58044 by John
RADIO DIGITALE was created by John
Ragazzi! Il ministero dello sviluppo economico ha pubblicato l'elenco degli aventi diritto ad esser fornitore dei servizi radiofonici.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • felipe
19 Jul 2011 20:39 #58075 by felipe
Replied by felipe on topic Re: RADIO DIGITALE
ciao scusa dove si possono consultare ???

grazie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • John
  • Topic Author
20 Jul 2011 09:17 #58087 by John
Replied by John on topic Re: RADIO DIGITALE

ciao scusa dove si possono consultare ???

grazie


con un po' di pazienza qua lo trovi... www.sviluppoeconomico.gov.it/ a noi lo ha inviato la ns. associazione

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jul 2011 10:43 #58090 by
Replied by on topic Re: RADIO DIGITALE
Nn è un'elenco definito oltre questo ci sarà una seconda pubblicazione per quelli nn inclusi in questa fase!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • primaradio napoli
20 Jul 2011 11:02 - 20 Jul 2011 11:17 #58091 by primaradio napoli
Replied by primaradio napoli on topic Re: RADIO DIGITALE
Mi permetto di asserire, con cognizione di causa, che al momento è definitivo!!!
Le emittenti non inserite in elenco hanno probabilmente delle situazioni che vanno chiarite che non consentono il rilascio dell'autorizzazione.
Il consiglio è di rivolgersi alla propria associazione di categoria.
Last edit: 20 Jul 2011 11:17 by .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • primaradio napoli
31 Jul 2011 22:53 #58236 by primaradio napoli
Replied by primaradio napoli on topic Re: RADIO DIGITALE
Elenco aggiornato al 29 luglio: in estremis ci sono stati dei "ripescaggi".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Aug 2011 19:59 #58377 by
Replied by on topic Re: RADIO DIGITALE
Scusate, io intorno al 25 luglio ho ricevuto una telefonata da parte del Ministero e mi hanno detto che la domanda è stata accolta ma mancavano alcuni documenti per perfezionarla. Io ho inviato i documenti mancati dopo 3 giorni tramite email e tutti gli altri documenti cartacei per posta il 10 agosto, perchè ho avuto difficoltà a trovare alcuni documenti.
Sull'elenco però non risulta la mia radio.

Cosa sarà successo???

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • primaradio napoli
13 Aug 2011 00:04 #58378 by primaradio napoli
Replied by primaradio napoli on topic Re: RADIO DIGITALE
Se tutto è a posto sarai "ripescato" a settembre.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.068 seconds

MB STUDIO HOME / LITE / PRO

MB STUDIO PRO / LITE MB STUDIO is a radio automation software that will allow you to create and manage your own radio station playing all your media files: jingles, commercials, news, songs, Files from internet, live streams, live inputs from your sound card, satellite feeds. Automatically download news and shows from Internet. Multiple overlapping files and/or live sources (mic, line, aux). Voice tracking. Integrated CD Ripper. Integrated jukebox to play songs requested via sms / email messages. Display current playlist on your web site.

MB RECASTER PRO

video reel32MB RECASTER features an audio recorder with scheduler, a webcast module to send streams to any Shoutcast, Icecast or Windows Media server, AutoDJ function to play randomly your own audio files from up to 4 folders, a stream receiver allowing to record or recast to your server (transcoder), an audio converter from/to any format.

MB LIVE

MB LIVEMB LIVE is a software that stream a live audio\video feed from any place to an MB STUDIO PRO automation in the main radio studio. MB LIVE make use of a TCPIP connection. This program is free for MB STUDIO PRO users