VORREI ASSISTENZA SU COME PRODURRE IL FILE .MBS GRAZIE

  • Topic Author
17 Feb 2009 19:44 #35992 by
salve vorrei sapere come si fa per riprodurre i file .mbs che trovo nella sezione case discografiche non ho capito una mazza :) lol
se qualkuno li sta usando mi può spiegare come si fa???

grazie attendo risposta

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ellepidi
17 Feb 2009 20:00 #35993 by ellepidi
solo con mbstudio

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
17 Feb 2009 20:05 #35994 by

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • sasa
20 Feb 2009 08:53 #36094 by sasa
è chiaro no.... MBS=MBStudio  ;D :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
03 Mar 2009 19:59 #36495 by
bhe si grazie delle risposte esaurienti io ho licenza sia ed scf ma vorrei sapere la provedura tecnica su come fa suonare al mio mb studio comprato questi file... il procedimento tecnico ..ho mbstudio 8.33 pro+ con licenza e ho licenza siae ed scf per la mia radio grazie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
03 Mar 2009 20:24 #36496 by
allora :

1) scaricare i file .mbs e metterli nella cartella di mbstudio dove hai le canzoni

2) dal menù canzoni fai aggiungi canzoni - aggiungi da una cartella - selezioni la cartella e importi i file
www.mbradio.it/public/forum/index.php/topic,161.0.html  (l'icona in questo caso è quella gialla "canzoni" in basso agli oggetti in onda)

3) A questo punto apparirà la shermata dell'archivio con le nuove canzoni caricate e pronte per essere editate , ove ve ne fosse bisogno .

Quindi puoi preascoltarle o selezionandole mandarle in onda , non funziona su versioni demo

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2009 01:43 #36505 by Radio Incontro

Quindi puoi preascoltarle o selezionandole mandarle in onda , non funziona su versioni demo


rettifico leggermente: funziona solo se la demo punta ad una cartella contenente una versione licenziata di MBStudio (es. postazione postpro all'interno di una lan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
08 Mar 2009 02:51 #36654 by

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.059 seconds

MB STUDIO HOME / LITE / PRO

MB STUDIO PRO / LITE MB STUDIO is a radio automation software that will allow you to create and manage your own radio station playing all your media files: jingles, commercials, news, songs, Files from internet, live streams, live inputs from your sound card, satellite feeds. Automatically download news and shows from Internet. Multiple overlapping files and/or live sources (mic, line, aux). Voice tracking. Integrated CD Ripper. Integrated jukebox to play songs requested via sms / email messages. Display current playlist on your web site.

MB RECASTER PRO

video reel32MB RECASTER features an audio recorder with scheduler, a webcast module to send streams to any Shoutcast, Icecast or Windows Media server, AutoDJ function to play randomly your own audio files from up to 4 folders, a stream receiver allowing to record or recast to your server (transcoder), an audio converter from/to any format.

MB LIVE

MB LIVEMB LIVE is a software that stream a live audio\video feed from any place to an MB STUDIO PRO automation in the main radio studio. MB LIVE make use of a TCPIP connection. This program is free for MB STUDIO PRO users