Music Line (problema modem)

  • Topic Author
01 Mar 2010 17:59 #46150 by
Ho un problema con il modem che ho acquistato per MB. Non sto usando quello che mi avevi mandato tu (in Italia) per posta.
Ho letto le informazioni sul forum e credo di aver settato tutto il necessario ma:
non ricevo sms
se provo a chiamare non compone il numero
se provo a chiamare il numero da un segnale come se fosse spento "il telefono" (non so se e' normale)
se utilizzo il programmino del modem riesco a visualizzare i messagi ricevuti
ho nella schermata del modem su Mb (SMS) il valore relativo all'intensita' di campo (quasi al massimo).
il modello e' un Vadafone X070M
uhm.. non so cos'altro aggiungere. Sto' utilizzando questo modem perche' purtroppo l'altro da me (in Thailandia) non e' mai arrivato (non per colpa tua, ovvio :))
Se ti capita di vedere qualcos'altro di strano nel debug fammelo sapere.... saluti.

(( debug inviato, spero di aver fatto bene perche' non te ne ho mai spediti ))

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2010 18:06 #46153 by MB SOFT
Replied by MB SOFT on topic Re: Music Line (problema modem)
Purtroppo ogni modem ha un set di comandi diversi, i codici di comando che ho messo in MB STUDIO funzionano solo col modello DIGICOM raccomandato.

Il forum non sostituisce il servizio di assistenza tecnica. Per ricevere assistenza tecnica andare a questa pagina: www.newradio.it/client/submitticket.php?step=2&deptid=4
Pour signaler un problème, lisez ici: www.mbradio.it/fr/soutien/guide/713-sout...signaler-un-probleme

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
01 Mar 2010 18:14 #46155 by
Replied by on topic Re: Music Line (problema modem)
ok grazie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.055 seconds

MB STUDIO HOME / LITE / PRO

MB STUDIO PRO / LITE MB STUDIO is a radio automation software that will allow you to create and manage your own radio station playing all your media files: jingles, commercials, news, songs, Files from internet, live streams, live inputs from your sound card, satellite feeds. Automatically download news and shows from Internet. Multiple overlapping files and/or live sources (mic, line, aux). Voice tracking. Integrated CD Ripper. Integrated jukebox to play songs requested via sms / email messages. Display current playlist on your web site.

MB RECASTER PRO

video reel32MB RECASTER features an audio recorder with scheduler, a webcast module to send streams to any Shoutcast, Icecast or Windows Media server, AutoDJ function to play randomly your own audio files from up to 4 folders, a stream receiver allowing to record or recast to your server (transcoder), an audio converter from/to any format.

MB LIVE

MB LIVEMB LIVE is a software that stream a live audio\video feed from any place to an MB STUDIO PRO automation in the main radio studio. MB LIVE make use of a TCPIP connection. This program is free for MB STUDIO PRO users