Ciao Maurizio,
programmando le nuove pubblicità mi sono accorto di questo piccolo problema:
- Fino al 31 ottobre le promozioni della settimana
- Dal 1 novembre lo spot generico
Nelle fasce pubblicitarie è stato aggiunto il file casuale che, come puoi ben vedere dallo screenshot, prende come scadenza l'elemento più imminente, non accorgendosi di un ulteriore elemento (senza fine definita).
Il file casuale non avrebbe dovuto prendere il valore massimo (tendenzialmente infinito) degli elementi della lista del cliente?
Angelo Ruggieri - Data Scientist & Computer Scientist
No, se utilizzi l'oggetto casuale per programmare spot non puoi usare la fine indefinita, è obbligatorio inserire una data di scadenza che puoi naturalmente settare anche al 2100 se vuoi ma va inserita.
MB STUDIO is a radio automation software that will allow you to create and manage your own radio station playing all your media files: jingles, commercials, news, songs, Files from internet, live streams, live inputs from your sound card, satellite feeds. Automatically download news and shows from Internet. Multiple overlapping files and/or live sources (mic, line, aux). Voice tracking. Integrated CD Ripper. Integrated jukebox to play songs requested via sms / email messages. Display current playlist on your web site.
MB RECASTER PRO
MB RECASTER features an audio recorder with scheduler, a webcast module to send streams to any Shoutcast, Icecast or Windows Media server, AutoDJ function to play randomly your own audio files from up to 4 folders, a stream receiver allowing to record or recast to your server (transcoder), an audio converter from/to any format.
MB LIVE
MB LIVE is a software that stream a live audio\video feed from any place to an MB STUDIO PRO automation in the main radio studio. MB LIVE make use of a TCPIP connection. This program is free for MB STUDIO PRO users