Bonjour Maurizio,
Aura-t-on dans les prochaines version, la possibilité d'augmenter la mémoire allouée à MBstudio. Par exemple, je dispose sur l'ordinateur d'antenne de 32 Go de Ram, j'ai coché 4Go dans les option MBstudio, j'utilise l'option vidéo, Thiméo stéréotools en plugin DSP, et si je veux utiliser les effets graphiques, MB studio me dit que la mémoire est plein.
Ce n'est pas grave, et l'utilisation de la version stand alone résoud le problème, mais m'oblige à modifier la configuration matériel du studio, et pour tout vous dire, j'en ai pas envie.
je pensais que ce n'était qu'un problème de quantité de mémoire, les effets sont moins important qu'un bon son.
merci pour votre réponse rapide, du coté de thiméo, la version 10 ne sera sans doute que cosmétique, ils ne modifieront que le GUI, je pense donc que le problème persistera.
MB STUDIO is a radio automation software that will allow you to create and manage your own radio station playing all your media files: jingles, commercials, news, songs, Files from internet, live streams, live inputs from your sound card, satellite feeds. Automatically download news and shows from Internet. Multiple overlapping files and/or live sources (mic, line, aux). Voice tracking. Integrated CD Ripper. Integrated jukebox to play songs requested via sms / email messages. Display current playlist on your web site.
MB RECASTER PRO
MB RECASTER features an audio recorder with scheduler, a webcast module to send streams to any Shoutcast, Icecast or Windows Media server, AutoDJ function to play randomly your own audio files from up to 4 folders, a stream receiver allowing to record or recast to your server (transcoder), an audio converter from/to any format.
MB LIVE
MB LIVE is a software that stream a live audio\video feed from any place to an MB STUDIO PRO automation in the main radio studio. MB LIVE make use of a TCPIP connection. This program is free for MB STUDIO PRO users